kandidaad-Statenleden in Sint Annaparochie

22 januari 2011

kandidaad-Statenleden in Sint Annaparochie

In Sint Annaparochie hebben SP’ers uit de hele provincie zich op zaterdag 22 januari verzameld rondom de campagne-caravan om van daar uit mensen te informeren over de provinciale verkiezingen en de standpunten van de SP.
De Fryske “ZO-krant” vond gretig aftrek bij de voorbijgangers en een aantal kandidaat-Statenleden was aanwezig om vragen te beantwoorden.
Vele mensen konden het erg waarderen dat nu ook eens een kleinere plaats werd bezocht voor dit soort activiteiten. Dat neemt niet weg dat de SP ook in Sneek, Leeuwarden of Dokkum actief zal zijn, maar de kandidaten voor Provinciale Staten zullen zich vooral laten zien in plaatsen als Lemmer, Houtigehage, Workum en Wolvega. De officiële aftrap van de campagne door lijsttrekker Jos van der Horst zal volgende week, 29 januari, plaats vinden in Damwoude. Niet in een zaaltje met drankjes en hapjes, maar op straat, zoals u van de SP gewend bent. De campagne zal worden afgesloten op 26 februari in Franeker.