Superzaterdag

28 januari 2023

Superzaterdag

Actie in Heerenveen!
Nadat we eerst in het winkelcentrum duidelijk hebben gemaakt dat de SP er was door met spandoeken op de foto te gaan en de eerste handtekeningen te vragen, zijn we met 14 Sp'ers uit de hele provincie  de wijk "De Greiden" ingetrokken met onze Volkspetitie.

Foto: Jolanda van Overhagen

De gesprekken liepen uiteen. Van mensen die al meteen doorhadden waar we voor kwamen en zonder uitleg al hun handtekening wilden zetten, tot mensen die meegaven dat er veel meer problemen spelen dan alleen energie en hoge prijzen. Daarnaast ook onbegrip over geld uitgeven aan fietspaden of topsport, terwijl de wijk niet opgeknapt kan worden.

Foto: Jolanda van Overhagen

Wil je de Volkspetitie ook tekenen of samen met ons op 11 februari naar het Volksprotest in Amsterdam? Dat kan!
De petitie staat online op SP.nl/volkspetitie.
En op 11 februari rijden we met een (gratis!) bus vanuit Fryslân naar Amsterdam. Geef je op door een mail te sturen naar Heerenveen@SP.nl en we nemen contact op over de opstaplocatie- en tijd!